سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انتخابات مجلس در کوهدشت
نوشته شده در تاریخ 90/11/26 ساعت 1:18 ص توسط محمدکاظم یاری


نادری هم رفت!!!

به گزارش میرملاس نیوز ، پس از تغییر چند روز پیش ابراهیمی فرماندار کوهدشت ، رئیس ستاد انتخابات شهرستان کوهدشت نیز برکنار شد.
قابل ذکراست که عصر امروز در محل فرمانداری کوهدشت با حضور آقای شعیبی رئیس حراست استانداری و مهندس آریایی سرپرست فرمانداری کوهدشت مراسم تودیع …

نادری هم رفت !!!

به گزارش میرملاس نیوز ، پس از تغییر چند روز پیش ابراهیمی فرماندار کوهدشت ، رئیس ستاد انتخابات شهرستان کوهدشت نیز برکنار شد.
قابل ذکراست که عصر امروز در محل فرمانداری کوهدشت با حضور آقای شعیبی رئیس حراست استانداری و مهندس آریایی سرپرست فرمانداری کوهدشت مراسم تودیع نریمان نادری معاون فرماندار برگزار شد .
در ضمن هنوز برای وی جانشینی مشخص و معرفی نشده است .
همچنین دیروز شریعت نژاد رییس ستاد انتخابات استان و معاونت سیاسی امنیتی استانداری در گفتگویی کوتاه در جمعی از خبرنگاران در جواب سئوال مدیر میرملاس نیوز در مورد عزل و نصب های اخیر اظهار داشت که رفتن ابراهیمی بنابر مصلحت انتخابات بوده و هیچ فرماندار و مدیران دیگری تا آخر انتخابات در حاشیه ی امنیت نخواهند بود .
وی در ادامه گفت : مهندس ابراهیمی یکی از مدیران موفق در سطح استان بوده است که در آینده ی نزدیک نیز از تجربیات ایشان استفاده خواهد شد.







  پیام رسان 
+ مهم نیست قفل ها کجایند، مهم این است که کلید ها دست خداست.




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ